21 Aralık 2007

Before the Rain Soundtrack 'Anastasia' (1994)


Before the Rain Soundtrack 1994
Anastasia


Download
Alternatif 2

1. Time Never Dies
2. Nine Iron Doors
3. Coming Back Home 1
4. Red And White
5. At The Restaurant
6. In A London Cab
7. Pass Over
8. Funeral Theme
9. Death Of Alexander
10. Coming Back Home 2
11. The Circle Is Not Round


yok engel olamıyorum kendime..bu da olsun,o da olsun..deyip deyip tek tek rapidshare'den linklerini vermeye başlıyorum..ama gerçekten de oldukça iyi filmler olmasının yanı sıra oldukça da iyi film müzikleri...
neyse tek parçalık dinletileri dinler karar verirsiniz..sonra da albümün tümünü indirirsiniz artık, ne diyim..ben ayıramıyorum bu şarkıları :(
hepsi dinlenesi güzellikte, hepsi insan ruhunu arındıran melodiler...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

iki ayrı şarkı için linkler bugün (29.11.08) itibariyle çalışıyor ama tüm albüm için verdiğiniz linkin süresi geçmiş. onu yenilerseniz sevinirim. teşekkürler

sevcan dedi ki...

albüm linki yenilenmiştir..

Adsız dedi ki...

ben bu forumdaki kuşbeyinli yaratıkları anlamıyorum ya. linki görmek için üye olun diyolar, ulan senin yavşak forumuna bi daha giriceimi mi sanıyosun da üye ol diyosun? heralde 100.000 üyesi olduğunu görünce 99.000 inin çakma üye olduğunu bilse de tatmin oluyo arkadaş. linki görmek için üye olmuş, bi albüm indiricez deli ettiniz beni be.

evet bu albümü ararken gördüğünüz gibi sinirlendim epey, paylaştığınız için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

selçuk dertleri üye sayısını genişletmek belki, orası doğru. ama asıl kazançları bu üyelerin bilgilerini satarak gerçekleştiriyorlar. tırıvırı sitelere bunun için üye olmanı isterler. ;)

lilamerik dedi ki...

merhaba selçuk,
bi an bu yorum nereye gidiyor böylee ,diye panikledim ise de haklisin sinirlenmekte :)

muhtemelen artik bi sekilde albumu indirmis olmalisin, bundan sonra bu albumu indirecek arkadaslar için alternatif link ekledim..
bilginize..

Adsız dedi ki...

eyv ya bilgileri sattıklarını da bilmiyodum öğrenmiş oldum.

tekrardan teşekkürler :)