24 Aralık 2007


The Fountain Soundtrack 2006
Clint Mansell (Composer), Kronos Quartet (Performer), Mogwai (Performer)
Yönetmen Darren Aronofsky.. neden bilemiyorum ama seviyorum bu adamın filmlerini..''The Fountain'' filmi ise epeyce bir zahmetli filmi sanırım (netteki dedikodulardan bunu anladım :))
--not: iyiki de filmde basrollerde Hugh Jackman ve Rachel Weisz var..zira Brad pitt'in bu filmde olması filmin kendine has güzelligini bozardı.--
Clint Mansell ise son dönemde begendigim film müziklerini yapan genç yetenek..(Örnek: Requiem For a Dream (2000)
bence bu film için ileride anılacak yegane parcalardan biri ise First Snow..dinlerken filmden sahneler geçiyor gözümden..o büyük patlama sahnesi..ki ben heyecanla izlemistim bu bölümü..neyse
tek parçalık dinleti için;
http://rapidshare.com/files/78875769/The_Fountain_soundtrack_-_Clint_ Mansell_-__First_Snow.rar.html

Hiç yorum yok: